Svar

Publicerat: 2012-04-01 12:57:02
Är det inte så att uppcon är samma dag som skolavslutningen? ;3
(ska också till uppcon) :3

En fråga från en anonym som visade sig med namnet "Gissa ^^"
I och med att du inte länkade någon blogg som jag kunde svara på så svarar jag i ett inlägg ^^

Uppcon kunde lika gärna varit samma dag som min skolavslutning men jag slutar på kvällen på Torsdagen istället för på Fredagen på morgonen ^^ Fast kan ändå inte vara med på min skolavslutning som jag är väldigt deprimerad över ;_; för att jag åker upp till uppsala på Torsdagen när min skolavslutning börjar.

Anonym

Hejsan!

Har just nu 2 grymma tävlingar på min blogg:

http://byyemelie.blogg.se/2012/march/tavling-vinn-ett-hemligt-smyckespaket-fran.html#comment - Vinn ett hemligt smyckespaket.



http://byyemelie.blogg.se/2012/april/tavling-vinn-en-valfri-vara-fran-erikas-gar.html#comment - Vinn en valfri vara. Allt från ringar till angry birds - börsar.



Kram/Emelie

2012-04-01 13:17:53
Gissa ^^

...Den som är gissa är Yasmine och...Linda som bara sa ja till allt jag ska jag skulle skiva i din blogg X3

men men du fick svar på vem det var som är ''gissa''

2012-04-01 19:56:39



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: