i know lol

Publicerat: 2011-11-24 10:58:57
Hejsan :) Sitter i skolan med Franska Eleverna :D Har Svenska/Engelska D: That sucks!
Franska är så himla fult xD Fast det är kul att lyssna på. Ska egentligen svara på frågor som jag har fått men kommer inte ihåg någonting från texten :( Om min lärare är inte här så bloggar istället ^^
Jag skulle ha gjort en tutorial på hur man typ...Ansöker om att få dela ut reklam? O_o Men jag har inte hunnit.
Imorgon ska jag se The Twilight Saga Breaking Dawn del 1 IGEN :D OMG! Längtar. Edward var så sjukt snygg ^^
Sen efter det ska jag och några kompisar hem till någon och träna på låtar som vi kommer spela på stan nu någon gång :P Aa i alla fall...Ska titta på film under idrotten för att hon som vi skulle ha yoga med är sjuk.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: