H&M Kläderna

Publicerat: 2011-04-25 10:31:10
Hai Hai Hai!
Nu kommer lite bilder på kläderna jag skrev om i typ...något inlägg xD Eller hoppas jag har det i alla fall annars är detta så randomt ._.
Allt är från H&M Divided. Vissa plagg finns inte i butiken än men det kommer så småning om :)
Har dock inte kläderna på mig nu så dom ser inte så fina ut ;__;
-
-
Först en sjukt söt klänning :)
-
-
En svart spets klänning. Skit snygg på.
-
-
En röd sommar klänning. :) Har också den i blå men den var för stor för mig <//3
-
-
Ett till svart plagg. Funderar dock på att sälja eller ge bort den för vill inte ha den längre :(
-
-
En skön vår jacka.
-
-
Ett par enormt sköna shorts. Har beställt i fler färger för dom var liksom bäst :(
-
-
En neon rosa midjekjol. Jätte cool.
-
-
En lila sommarkjol.
-
-
-
-
Och sen beställde jag dom örhängena :) Var bara tvungen ^^  Så dom kommer väll snart.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: