Bingosidan.se

Publicerat: 2012-03-22 00:31:53

Har aldrig testat det där med BINGO på internet, har ni det? Men jag har förstått att det är sjukt populärt då det går en hel del reklam på teven om olika bingosidor och det verkar vara riktigt kul :)

Tänker varje gång att jag vill testa men det blir inget av det som alltid.

Men tänk vilket roligt sätt att vinna pengar på :D Sitta över internet, slippa köra till affären och köpa lotter och annat. Enkelt och bekvämt skulle jag vilja säga för mig som är lat.

Det finns en sida på nätet som samlar alla bingosajter och där kan man få en hel del förmånliga erbjudanden, kika in och se er runt, vem vet du kanske hittar den perfekta sidan att spela BINGO och ha roligt på, och sen så är det ju så att spelar man inte så vinner man inte, jag ska nog prova att spela någon gång i framtiden, mest för att se om det är så roligt som många säger.





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: