76 dagar kvar till sommarlovet

Publicerat: 2012-03-31 09:21:59
Godmorgon. Denna veckan är det påsklov och jag ska försöka att blogga mycket mer än vad jag gjort de senaste veckorna ;D Just nu ligger jag i sängen och behöver gå på toa :( Men det kan jag inte för att en viss person i detta huset har gjort bacon och det luktar SKIT i precis hela huset förutom på mitt rum.
Om några timmar ska jag dra till japanskan tillsammans med Matilda ^w^
Och en sak jag tänkte på när jag vaknade var att det är sommarlov om 10 veckor och 6 dagar alltså 76 dagar :D Och det är exakt 11 veckor till UppCon :D OMG OMG OMG! Och jag ska se Screw ^u^ 8D

Gissa ^^

Är det inte så att uppcon är samma dag som skolavslutningen? ;3

(ska också till uppcon) :3

2012-04-01 11:14:37



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: