Sjuk dröm

Publicerat: 2012-01-25 09:02:47
Goddag :D Inatt hade jag världens konstigaste drömmar ;S Läskiga men ändå inte.
i början av drömmen var det sommar och jag befann mig i min trädgård tillsammans med min lillasyster och mamma och pappa och TVÅ SUPER KONSTIGA GUBBAR. En av dom råkade klippa av mitt hår ;__; Jag seriöst dog när det hände. Sen lite senare fick jag reda på att mamma och pappa skulle gå på bio /vid det här laget har jag redan fått tillbaks mitt hår/ och att jag skulle passa mina syskon. Men sen lite senare när det var kolmörkt ute så satt jag och min lilla syster i en bil med massor med människor. Allt var suddig och alla sjöng och hoppade omking till musiken /Någon galning körde/ och sedan kunde man se dimma lite längre bort. Alltså, det var som en vägg och sen kom dimman, och man såg verkligen ingenting igenom. Också var det neråt backe och då skulle han galna som körde köra snabbt som fan ner även fast man inte såg någonting. /Det var en bil framför som körde sakta för att det inte skulle komma någon bil framför./
Ja, och direkt så körde vi på en bil och bilen flög iväg och dunstade rakt in i ett träd. DET VAR AS LÄSKIGT! SERIÖST!
Sen så klarade vissa sig och vi gick lite på stranden som fanns där. Dimman började avta och man kunde se ett stort hus på en kulle. Sen bodde min lärare där ._. Alltså... Men i alla fall. Vi åt där och sånt och sen bara jag vaknade ;__; Jag ville veta vad som hände efter jue.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: