Uppdatering av filmer

Publicerat: 2012-01-07 00:56:31
Det var längesen jag skrev något om filmer :P I och med att jag tittar på minst 1 film per dag så skriver jag upp det här på bloggen och samtidigt så får ni filmtips ^^
Tänkte räkna upp de jag kommer ihåg nu och sen får vi se om jag kommer på fler.

In Time. Det var faktiskt en SJUKT bra och spännande film :P



Abduction. Också jätte spännande film med Taylor Lautner


Contagion. Lite konstig film men gillar sådana. Handlar om en sjukdom som sprider sig över hela världen.


Bridesmaids. Rolig komedi ^^



Super 8



Trust. Hm, vet inte rikitgt vad jag ska säga om den filmen för jag har själv inte sett klart den xD



Dolphin Tale



Dream House. Den var verkligen inte...alltså man kunde ALDRIG gissa vad som skulle hända typ.



One Day. Den var sjukt sorglig i slutet ;_;



Friends with Benefits - HAHA en rolig film ^^



Crazy Stupit Love - AP ROLIG FILM!





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: