ETT SJUKT BRA SÄTT ATT TJÄNA PENGAR PÅ DIN BLOGG!

Publicerat: 2012-01-30 23:23:58
Innan jag går och lägger mig för dagen så tänkte jag tipsa om en SJUKT BRA hemsida där man tjänar pengar sanbbt och enkelt på sin blogg. Man kan tjäna pengar även fast man inte har en så stor blogg.
Klicka på bilden nedan för att bli medlem ;D Jag kommer skriva instruktioner för de som inte förstår.

STEG 1 - KLICKA PÅ BILDEN PRECIS HÄR UNDER!


När du klickat på bilden så trycker du sedan på "bli medlem"


Fyll nu i dina uppgifter. Efter det kommer du få ett mejl som innehåller en bekräftelselänk som du ska trycka på och logga in :D

STEG 2 - LÄGG IN EN ANNONS!

Gå in på "alla annonsörer" längst upp


Välj t.ex PartyStuff, Ipinium eller Blingskal för att dom godkänns dirket. De andra är LÅNG väntetid.

Tryck sedan på ansök till pogrammet och om bara några sekunder kommer den godkännas.


När den är (Jag kommer ta PartyStuff som exempel nu) godkännd kommer den se ut såhär:


Klicka dig sedan in på PartyStuff genom att trycka på bilden eller något.
Om du scrollar ner lite ser du detta
Om du trycker på "visa annons" så kommer du få se hur annonsen ser ut.
När du bestämt dig för en så trycker du upp annonskoden, kopierar den och klistrar in den där du vill ha den i din blogg i kodmallen eller i ett inlägg.
Sedan ska du försöka få folk att trycka på din annons så får du pengar per Unik klick :D
Om någon behöver hjälp är det bara att fråga mig :D Släng in en kommentar bara då.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: