Y'all ain't gonna believe this shit...

Publicerat: 2012-02-22 22:18:54
Omg!! Får damp. Kunde inte köpa hem ett endaste skit idag ;__; Och vissa saker måste jag liksom buda på och dom går ut snart :( I alla fall,
När jag kom ner till banken för att ta ut pengar från mitt kort och föra över till min mammas paypal så....
Omg, alltså. Jag skulle ta ut 5000kr och jag fick inte ens ta ut hälften av det.
Det kom ut en lapp där det stod att jag bara fick ta ut 1000kr. Seriöst? och dessutom PER VECKA! ._. Alltså?
Så imorgon bitti sticker jag tillbaks till banken fast denna gången med en lapp som mina föräldrar fyllt i som tillåter mig att ta ut mer pengar :P
I alla fall. Ska gå och lägga mig nu :( Blev inte så mycket bloggande idag som jag hade trott.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: