Vart man kan hitta Platform converse

Publicerat: 2012-02-13 14:41:45
Catja - Vart kan man köpa desssa? Jag ha letat som en tok :P
Tänkte svara på denna fråga nu när jag väl har tid.
Jag har själv letat som en tok!! Omg, tror aldrig jag har letat efter någonting så länge som jag gjorde.
Dessa här skorna ovan hittade jag på ebay. På ebay HITTAR MAN AS MYCKET!
Fast sen är det ju ett problem, Vad ska man söka på?
Jag sökte runt på Platform Converse och då kom det bara upp ett par fula skor :(
Efter några dagar när jag hade letat runt sökte jag istället på Platform Sneakers och där kom dom, massor med platform converse + mer.
Sen finns det ju japanska hemsidor där man också kan köpa platform sneakers.
Bl.a så har jag tänkt köpa hem dessa från japan när jag har råd

Catja

Åh tack för tipset :D:D

2012-03-02 15:23:58 http://catjas.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: