Malmö vs. Lund

Publicerat: 2011-11-24 23:53:59
Kommer bara skriva lite snabbt om vad jag gjort innan jag går och lägger mig.
Istället för yoga i skolan så blev det I Rymden Finns Inga Känslor :) Riktigt rolig film :P
Klockan 5 så cyklade jag till repningen :) Jag tror aldrig vi spelat så mycket som vi gjorde denna gången xD
I alla fall, sen när jag kom hem så tittade jag på Titanic...igen. Och nu är klockan sjukt mycket och jag ska gå upp halv 6 ._. Ska till malmö imorgon på morgonen ;_; Vi ska till Humfryskolan i Malmö. Vi håller på med ett Matte projekt som heter Malmö vs. Lund. Jag och några kompisar ska redovisa om varför shoppingen i Lund är bättre än den i Malmö och jag förstår inte hur vi ska klara av det ._. Vill inte ens säga någonting D:: Vill vara hemma istället. :(




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: