Satan i Gatan!

Publicerat: 2011-05-07 17:37:47
Hejsan alla fina människor.
Idag så spelade Jag, Matilda, Amanda, Liv och Maggan på stan <3 ;P Tror att tamburin är min nya hobby xD Visste inte att jag kunde spela det ens :S Och sen sjöng jag också :)
Vi samlade ihop 613kr på 2 timmar. Det är sjukt bra ändå xD Vi fick typ 120kr vars så det var nice ^^ Fint väder också. Men lite senare på kvällen...Alltså man kände sig ju så sjukt förolämpad :( Det var typ ett gäng killar som närmade sig. En kille filmade och en annan höll i en såndära som man blåser bort löv med och blåste på oss ._. Alla papper bara kaosades och allt x) Alltså såndan himmla dålig attityd. Slutade med att Amanda skrek jävla Anushuvud till han 8) Och det var precis när allt blivit tyst så han skämdes får vi hoppas :>
Nu kommer lite snabb bilder på bilderna jag lovat så sjukt länge. Tyvärr är dom spegelvända :< Orkar inte fixa.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: