18 December - Min favoritplats

Publicerat: 2011-12-18 14:41:00
Min favoritplats är nog replokalen :)
Det är så himla mysigt där inne. Många minnen ^^ Många roliga, sorgliga, awesome dagar C;
-------------------------------------------------------------------------------------------------
Det här är ett inlägg från 24-dagarsutmaningen. Varje dag svarar jag på en fråga (ibland flera) frågor om mig själv. Om du vill följa svaren så kan du klicka in dig på "24-dagarsutmaningen" bland kategorierna till höger i menyn. Där hittar du även listan på alla frågor jag kommer besvara. Om du är lat kan du klicka HÄR! Jag gör det här för er, så att ni ska lära känna mig bättre, men också för att jag själv ska lära känna vem jag är. Att lära känna sig själv är nog bland det viktigaste som finns tror jag.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: