8 December - Betydelsen/Anledningen till mitt bloggnamn

Publicerat: 2011-12-08 16:50:29
Hmm,, Andledningen till mitt bloggnamn, betydelsen...Jag vet inte rikitgt :P Ville typ ha mitt namn :)
I 6:an när någon ropade på mig så lät det som "JOOOOOLIA" och då döpte jag bloggen till det.
För er som undrar så stavas mitt namn Julia. Det är nog det ända :P
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Det här är ett inlägg från 24-dagarsutmaningen. Varje dag svarar jag på en fråga (ibland flera) frågor om mig själv. Om du vill följa svaren så kan du klicka in dig på "24-dagarsutmaningen" bland kategorierna till höger i menyn. Där hittar du även listan på alla frågor jag kommer besvara. Om du är lat kan du klicka HÄR! Jag gör det här för er, så att ni ska lära känna mig bättre, men också för att jag själv ska lära känna vem jag är. Att lära känna sig själv är nog bland det viktigaste som finns tror jag.

Sandra

Hejsan nu är jag tillbaka efter min lilla bloggpaus :)! Och jag kör igång med en tävling med en gång såklart!

Så kika in här: http://saandriiiee.blogg.se/2011/december/tavling.html#comment

Och var med och tävla om smycken! Till dig själv eller en julklapp till någon :)?

KRAM!

2011-12-08 23:14:54 http://saandriiiee.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: