Kärringar i Ystad.

Publicerat: 2011-08-21 18:36:57
Hejsan bloggen! Har varit någonstans vid Borrby under helgen. Därför har jag inte haft tillgång till dator. Varit i min kompis sommarstuga med de flesta tjejer från min gamla klass. Det var kul ^^ Fast det blev helt jewla kaos när vi var tvugna att hoppa av tåget i Ystad och ta bussen. JÄvla kärringar i Ystad som trängde sig så att inte alla kom in i bussen. Vi fick stå och frysa i det kalla vädret minst 1 timme -_- Och sen kom ett annat tåg som vi tog till Borrby.
I alla fall, e hemma nu :P Skulle egentligen gå och se Daniel Adams-Ray och Veronica Maggio på Malmöfestivalen idag. Men nej, orkar inte och har ingen att gå med ;_; JAJA, nu orkar jag inte skriva mer så hejdå.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: