KattUngar 29 April 02.03.37

Publicerat: 2011-04-29 02:38:13
Hejsan. Inte för att jag förväntar mig att någon ska bry sig eller kolla men kan inte somna om så skriver detta.

29 April dagen innan valborg kom den första kattungen i denna kullen till liv. Sen kom nästa. Kommer det fler? Ja, man kan ju bara vänta och se.

Shit e skit trött :( Men kan inte somna om. Vaknade med en chock. Liksom. Helt plötsligt kunde man höra små små kattljud. I alla fall godnatt igen <3.
29 April 2011 02.03.37 dagen innan valborg kom den första kattungen i denna kullen till liv. Sen kom nästa. Kommer det fler? Ja, man kan ju bara vänta och se.
Shit e skit trött :( Men kan inte somna om. Vaknade med en chock. Liksom. Helt plötsligt kunde man höra små små kattljud. I alla fall godnatt igen <3Hejsan. Inte för att jag förväntar mig att någon ska bry sig eller kolla men kan inte somna om så skriver detta.
29 April 2011 02.03.37 dagen innan valborg kom den första kattungen i denna kullen till liv. Sen kom nästa. Kommer det fler? Ja, man kan ju bara vänta och se.
Shit e skit trött :( Men kan inte somna om. Vaknade med en chock. Liksom. Helt plötsligt kunde man höra små små kattljud. I alla fall godnatt igen <3.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: